OFF-TOPIC:Linux kontra Wokna

Honza honza.linuxconf na atlas.cz
Pondělí Duben 16 19:50:52 CEST 2001

Zdar spolutucnaci.

Jsem zamestancem jedne firmy kde se zabyvame vyvojem software pro Win32 (ja
za to fakt
nemozem ale praca je praca). Jeden z mych hlavnich programovacich jazyku je
Delphi. No a vzhledem k tomu ze kazdy neni genius tak musim i ja navstevovat
delphi konferenci no a zrovna dneska vecer se zde rozrojily spravy Linux and
Win. Tak
vam preposilam nazory jinych na linux.

Honza

> Linux je jeno hloupí¨á zbraň proti voknům. Do téhle doby nebyla schopna
> žádná společnost vyvinout jiný sytem dobže fungující.
> Linux je jen paběrk který se snaží předhonit wokna. Na to žadna
> firma nemá.
> Firma myslím tu žíví vštšinu z nás. Zkuste vymyslet sytém která
> bude pořádně
> fungovat. Na to nemá  ni kdo kdo z nás ať dělá na čemkoliv. To by
> jsi musel
> být bůh.

+ jeste takova malickost

>Chapy nebo jsko vás vám nazvat u mě ve firmě se používá Microsoft a nechci
>jít na  Linux. prosím vás vás napište mi proč na něho nepřejít. U nás vdžy
>fungoval Micro bez problámů, ale teď se učím Delphi oritože chci na
>něho,přejít z accesu. Je o vůbec možné.

THE END