Akú si mám vybrať distribúciu?

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pondělí Duben 16 19:34:14 CEST 2001

On Mon, 16 Apr 2001, Peter Kašper wrote:

> Poradte mi aku si mam vybrat distribuciu Linuxu, ak ho chcem pouzivat ako desktop. Pocul som, ze RedHat 7.0CZ moc nevysla. A popripade kde ju mam zohnat. Vdaka

Jakou chcete to záleží na vás, ono je to celkem jedno.
Jinak nějaký popis je na www.linux.cz.
Jinak doporučuji se poohlédnout ve vašem okolí a pořídit si takovou
distribuci co mají vaši přátelé aby vám mohly poradit.

Kde sehnat:
Stáhnout na internetu, od někoho kdo vám ji vypálí, zakoupením
Suse - www.suse.cz
RedHat nakladatelství Computer Press.

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

---
Zkontrolován antivirovým programem moje oko v1.1 (c)2001.
Mail obsahuje virus: špatné oči.