gcc: jak zjistit dostupne march

Michal Kaspar xkasm08 na vse.cz
Pondělí Duben 16 22:27:27 CEST 2001

On 16 Apr 2001, Pavel Arnost wrote:

> dobry vecer...
>
> jak muzu zjistit jake march moje gcc podporuje? tak, ze budu zkouset co
> vsechno mi "sezere" to umim taky :)
>
> ale me jde o to, jestli to nejde zjistit jinak...dokumentace se ke me
> zachovala macesky (nic jsem v ni nenasel)

No v info gcc k tomu neco malo je, ale rekl bych, ze to neni uplne
nejaktualnejsi:

`-mcpu=CPU TYPE'
     Assume the defaults for the machine type CPU TYPE when scheduling
     instructions.  The choices for CPU TYPE are:

     `i386'        `i486'        `i586'        `i686'
     `pentium'     `pentiumpro'  `k6'

-march=CPU TYPE'
     Generate instructions for the machine type CPU TYPE.  The choices
     for CPU TYPE are the same as for `-mcpu'.  Moreover, specifying
     `-march=CPU TYPE' implies `-mcpu=CPU TYPE'.

--
Michal Kašpar

VŠE Praha