mmx a 3dnox Was: gcc: jak zjistit dostupne march

Pondělí Duben 16 23:44:01 CEST 2001

Pavel Arnost napsal:

> diky...ale nic moc, co? skoda ze gcc neobsahuje podporu pro mmx nebo 3dnow

tak vymyslete, kdy a co by se melo do nich prelozit. Pokud to bude rozumne,
mozna to nekdo implementuje. Ja si myslel, ze je to spis pro "rucni
pouziti" v asembleru, ktery je samozrejme zvlada.
				Petr Cech
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz

<rmtZzz> The guy may know awk like the back of a dingo, too.