OT: chyba segmantation fault

David Jez dave.jez na seznam.cz
Úterý Duben 17 08:34:10 CEST 2001

> Ne mame 3 naprosto stejne konfigurace -
> dvouprocesorova deska ABIT, 2x PIII, ruzne jsou jen velikosti pameti - od
> 512 do 1024MB.
> Disky tez stejne - 2x 40GB WD 7200rpm.
>
>                                         Pavel Rauš
  Nepodarilo zcompilovat? 6 stejnych serveru? padalo to tez se segment. fault
pri prekladu? Pokud nejsou pretaktovane tak je to __urcite__ pamet. Mel sem
2x to stesti nezavisle na sobe na spatne RAMky a takhle se to chova.
  Stahni ten memtest a uvidis. btw nedela ti treba chyby pakovani velkeho
bzip2 souboru? To by take ukazovalo na pamet.

PS: Co se dokumentace tyce nevim, nehledal jsem. Neco je ale tusim v howto
(myslim gcc-sig11 nebo tak nejak) jinak muzes zkusit hledat na netu.
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz

  SPSE Brno, Kounicova 16	  D4/S4P 1997 - 2001
motto: ,,Uceni jeste nikoho nezabilo, proc vsak zbytecne
         riskovat?''