problem s antialisingem...XFree86 4.0.3 a qt 2.3.0

Salač Pavel SALAC na fic.cz
Úterý Duben 17 09:22:32 CEST 2001

Jestli mate HW, ktery to podporuje v ovladacich -prikaz xpydinfo musi
vyhodit RENDER, pak uz jenom v KDE kontrol panelu vybetre Vzhled a chovani
-> Styl a tam zaskrtnete Pouzivat antialiasing pro fonty a ikony. Po
restartu KDE by to melo chodit. Jenom upozornim, ze pokud vam budou chodit
jenom Type1 fonty, tak si vyeditujte /usr/X11RE6/lib/X11/XftConfig a
pridejte tam radek dir "cesta k vasim ttf".
Pokud se vam to povede rozchodit, dejte mi vedet, jak jste nahradil
zobrazeni fixed fontu v kterm. Ani courier tam nevypada moc dobre a xterm
neni v rozlis. 1024x768 moc citelny.

Pavel