instalace RH7.1 na sekundarni IDE radic (Re: Red Hat 7.1 je venku)

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Úterý Duben 17 09:32:45 CEST 2001

On Mon, Apr 16, 2001 at 04:35:25PM +0200, Jan Kasprzak wrote:
> 	Prave vysel Red Hat Linux 7.1 - seawolf. Je ke stazeni na ceskych
> mirrorech s nasledujicim URL:
>
> ftp://ftp.linux.cz/pub/linux/redhat/linux/7.1/
> ftp://sunsite.mff.cuni.cz/OS/Linux/Dist/RedHat/linux/7.1/

Vite nekdo, zda je tam jadro zkompilovane s podporou "ide_reverse"?
Jde mi o to, ze to budu ted instalovat na pocitac, kde bude disk na
sekundarnim radici (/dev/hde), s cimz by se udajne nemelo vyporadat
lilo. Resit by se to melo tak, ze se zakompiluje dany ide_reverse do
kernelu a na prikazove radce lilo: se tento parametr prida -> potom je
prohozeno poradi radicu a disk z /dev/hde je /dev/hda, a to se lilu
libi ...

Jde o to, ze pocitac je v zaruce/zapeceteny a nebudu moci ten disk
prehazovat mezi radicema. Mam si tedy pripravit bootovaci disketu s
takto prelozenym jadrem? Jak byste to resili? Nebo se s tim pri te
instalaci pocita? (zkousel jsem to narychlo bootnout u kamarada a zda
se, ze ten parametr byl ignorovan ...)

Anebo jsem nejak uplne mimo misu? ;-)

Preji hezky den

--