delka MP3

Martin Mokrý martin.mokry na nr.ubp.sk
Úterý Duben 17 11:02:01 CEST 2001

> A jakym rozumnym zpusobem zjistovat kolik uz je prehrano? Mam nejaky MP3
player
> (postaveny na MPG123) a ten nema 'casovy ukazatel' tak bych ho chtel
dodelat.
> Dik
Ja som si davnejsie robil taky maly softik pre mpeg123, ale vlastne je
univerzalny. Bol to kratky program v C ktory by sa dal istotne skombajnovat
aj na chladnicke, taky bol jednoduchy. Fungoval tak ze ako parameter sa mu
dalo meno suboru, on si zistil dlzku v bytoch a postupne tie bajtiky
vypisoval na standartny vystup a na chybovy vystup pisal mriezky podla
aktualnej pozicie. Pocet mriezok bol v konstante, ja som mal 80, t.j. jeden
cely riadok. Pouzivalo sa to nejak takto:
# priebeh haluz.mp3 | mpg123
Nebolo to uplne presne, ale mne to stacilo. Zdrojak mi odisiel do vecnych
lovist, ale myslim ze to nakodi aj zaciatocnik.
--
  Martin 'MegaSoft' Mokry        UBP a.s.
  network & system manager       Coboriho 2