e-mail odpovedaci system

Dalibor Toman dtoman na fortech.cz
Úterý Duben 17 11:17:32 CEST 2001

> zhanam system ktory by fungoval na odpovedanie e-mailov niekolkymi ludmi
> naraz. maily poslane na istu adresu by sa forwardli (so zmenenymi
> hlavickami) viac ludom, tri keby odpovedali, prisli by odpovede aj
ostatnym
> aj autorovi otazky. Auto otazky by nevedel komu odpovedal.
>
> existuje nieco take? alebo aspon priblizne ;)

Jedna se o problem reseni technicke podpory? (kdokoliv se muze zeptat a par
lidi odpovida)?
Kdyz jsem ja hledal reseni nasel jsem jich pomerne dost dostupnych na
Internetu, ale ani jedno nesplnilo ocekavani. Vetsinou slo o systemy, ktere
primarne pocitaly s tim, ze tazatele zadavaji dotazy pomoci WWW a cisty mail
byl resen dotatecne (a spatne). WWW rozhrani je dobre pro bug reporting ale
pro tech podporu uz ne.

Nakonec jsme to vyresili perl skripty, ktere odchytavaji zpravy jdouci na
urcitou adresu (support na ...), ve zprave zmodifikuiji hlavicku tak, aby reply
to smeroval zase na jiny perl skript (a do tela zpravy se prida text, ktery
informuje o skutecnem tazateli). Zprava je forwardnuta clenum tech support
teamu a pokud nektery odpovi pak vystupni skript odesle odpoved tazateli i
clenum supportu. Navic se vsechno cpe do MySQL (archiv, WWW access,
hledani,...)

D. Toman