Sitovka 3c905CX-TX

Vaclav Dvorak Vaclav.Dvorak na euromise.cz
Úterý Duben 17 11:25:28 CEST 2001

On 17 Apr 01, at 11:12, Lukas Fiala wrote:

> mam sitovku 3c905CX-TX (Tornado). Pouzivam modul 3c59x z original
> jadra 2.2.18. Sitovku to najde a vsechno vypada, ze chodi akorad je
> prepnuta na 10Mbit half-duplex. Ja ji potrebuju na 100Mbit
> full-duplex. Autodetekce media nefunguje, zkousel jsem ji prepnout
> rucne pomoci mii-diag a vortexu od Donalda Beckera, ale nepovedlo se.
> Pod windows to funguje bez problemu. Nevite nekdo o: 1) jinem modulu,
> ktery s ni zarucene funguje 2) jinem programku na prepnuti media?

Samozrejme, ten originalni od 3Comu, 3c90xcfg. Je na druhe driver
diskete. Funguje pod cistym DOSem, DOSovou bootovacku snad
nekde mate.

Vaclav Dvorak       (Vaclav.Dvorak na EuroMISE.cz)
EuroMISE centrum    (http://www.euromise.cz)