md5sum pro RH 7.1

Úterý Duben 17 11:50:48 CEST 2001

On Tue, 17 Apr 2001, Michal Žejdl wrote:

> stáhl jsem si z ftp.linux.cz soubory seawolf-i386-disc1.iso a
> seawolf-i386-disc2.iso a jejich md5sum nesouhlasí s obsahem souboru
> MD5SUM, který leží ve stejném adresáři. Navíc je soubor MD5SUM poměrně
> mladý. Mám špatně stažené soubory nebo budou zase nějaké respin verze
> nebo je to ještě jinak?

Yenya obsahy adresaru trochu upravil, takze tam treba neni japonsky ISO.
Jinak je to original.

> Část souboru
> ftp://ftp.linux.cz/pub/linux/redhat/linux/7.1/en/iso/i386/MD5SUM:

Zkuste ted pouzit rsync, melo by to dotahnout jen rozdily (pokud nemate
dostatecne tlustou linku):

rsync -av --delete rsync://ftp.linux.cz/pub/linux/redhat/linux/7.1/en/iso/i386 \
                   /muj/adresar/iso

--
                        Milan Kerslager