instalace RH7.1 na sekundarni IDE radic (Re: Red Hat 7.1 je venku)

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Úterý Duben 17 11:55:56 CEST 2001

On Tue, Apr 17, 2001 at 09:53:16AM +0200, Jan Kasprzak wrote:
> [...]
> : Vite nekdo, zda je tam jadro zkompilovane s podporou "ide_reverse"?
> : Jde mi o to, ze to budu ted instalovat na pocitac, kde bude disk na
> : sekundarnim radici (/dev/hde), s cimz by se udajne nemelo vyporadat
> : lilo. Resit by se to melo tak, ze se zakompiluje dany ide_reverse do
> : kernelu a na prikazove radce lilo: se tento parametr prida -> potom je
> : prohozeno poradi radicu a disk z /dev/hde je /dev/hda, a to se lilu
> : libi ...
> :
> : Jde o to, ze pocitac je v zaruce/zapeceteny a nebudu moci ten disk

Kdyz me se libi ta zaruka 2 roky na komplet :)

> 	Ja nevim, je problem s instalaci nebo az s nabootovanim potom?

To jeste nevim, ale nekdo me strasil, ze se s tim sekundarnim Promise
radicem (disk na /dev/hde) na Asus A7V133 lilo nejak nevyrovna a ze je
potreba mit zapnutej ide_reverse ... Je to pravda?

> Pokud az potom, staci do lilo.conf napsat neco jako
>
> boot=/dev/hde
> [...]
> disk=/dev/hde
>         bios = 0x80
> [...]
> image=/boot/linux
>         label=linux
>         read-only
>         root=/dev/hde1

OK, diky, presto bych se radeji preptal, zda o tom nekdo nevi neco
vice a nema to odzkousene.

Preji hezky den

--
   Martin Mačok