OFF-TOPIC:Linux kontra Wokna

Úterý Duben 17 12:02:00 CEST 2001

On Mon, 16 Apr 2001, Jan Kasprzak wrote:

> Honza wrote:
> : Tak
> : vam preposilam nazory jinych na linux.
> :
> [... nazory smazany ...]
>
> 	Poznamka spravce konference:
>
> **** NEKRMTE TROLLY! ****

Ciste vecne:

  - Linux nelze srovnavat s W'9x. Ma oproti nim mnoho veci navic
    (treba prava, preemptivni multitasking, ...) takze co se tyka vykonu
    take nikdo nesrovnava W'2000 a W'9x (podobny pripad).
  - Linux ma opravdu problemy s HW. Zejmena jde o akceleraci grafiky,
    takze si musite vybrat spravnou kartu (ATI, Matrox, Riva - sestupne
    poradi) a pak teprve srovnavat (tedy treba rychlost GUI).

A dalo by se pokracovat.

--
                        Milan Kerslager