Ultra DMA

Vladimir Rengevic vlado na grafon.sk
Úterý Duben 17 12:27:02 CEST 2001

Dobry den,

> Kdyz uz se hovori opet o UDMA a kabelu 80zil
>
> Jak pozna system ze ma kabel 80 zil - podle pohledu na kabel se zda, ze ty
> draty navic (pry jen zeme) zase mizi do 40 normalnich pinu - jak mizi ?
> Jsou vsechny nekde spleteny a pripojeny k nejakemu z nomalnich 40 u IDE,
> a system pozna 40pin  kabel jen  jen podle chybovosti na nem, nebo je
> nejaky z tech dratu primo vedeny nekam, kde se meri logicky stav (jsem 80
> zilovy kabel, na tomhle pinu je napeti) Vsiml jsem si kdysi, ze normalni
> 40 zilove maji nektery pin zaslepeny - ze by to byl on ?
No, aj tu mam zas opak - na 40 zilovom nezaslepeny a na 80-zilovom
zaslepeny.
A bude to na rovnakom mieste, lebo ako som pozeral na disky tam tym tam
chyba
kolik (logicky, aby sa to dalo zastrcit ;-) . Problem bude sor v tom, ze
zapojenie
niektorych pinov bude rozne (teda mozno uzemnenie nejakeho pinu a pod. aby
bol
standard zachovany a dalo sa to odlisit) Chcelo by to zobrat merak a
prepisknut.
Pochybujem, ze tienenie kabla sa zistuje len podla rusenia na nom. To nik
nezaruci konstantne.

Vlado

Ing. Vladimir Rengevic
GRAFON dtp studio
Tranovskoho 19, Liptovsky Mikulas, SLOVAKIA
tel.: +421/849/5526153, fax: +421/849/5621454