Ultra DMA

Petr Zapadlo zapadlo na support.melzer.cz
Úterý Duben 17 12:47:21 CEST 2001

Tak bych tady mel taky jeden postreh na toto tema:
Mam board (Chaintech, VIA 82C694 + 82C686B ) a pokud pouziji 80pin kabel, pak
nejde zapnout DMA, (po zapnuti to na chvili ztuhne a pak napise  dma timeout).
Pokud pouziji normalni kabel, pak mi sice pri stratu nadava BIOS ze nema
80pin kabel, ale DMA zapnout lze a vykon se rapidne zvysi. (80 pin kabely
jsem zkousel dva, takze v nich to nebude).

S pozdravem

Petr Zapadlo

--
Petr "Zapik" Zapadlo