Dlouhe nazvy & Samba

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Úterý Duben 17 14:14:43 CEST 2001

> Tohle bych nezapinal. Rozhodne neplati, ze kdyz exportujete vfat, tak ze
> musite zapnout tuhle volbu. Skuste to zrusit a mozna se to rozbehne.

Asi trpim pokrocilou sklerozou, ale mam utkvelou predstavu, ze s tim
(= exportovani FAT) byly nejake problemy s pravy a ze pomohlo
nastavit :

 map archive = no
 fstype = FAT

Ale ani kybych se rozkrajel, nikde to nemuzu najit. Takze to mozna
byl muj omyl ... No a kdyz jsem to vyradil, chova se to stejne :(

Co vlastne by ta volba "fstype = FAT" mela delat ? Dokumentace je
skoupa.

Mimochodem da se nejak nastavit, aby se exportovana FATka nabidla i s
atributy archive, hidden, system ? Daji se nejak nastavovat atributy
u adresaru (aspon RO) ?

Jeste bych asi mel zduraznit (nevim, jestli to bylo spravne
pochopeno) v puvodnim dotazu, ze u exportovane FATky :

 - vidim ve Woknech Pruzkumnikovi SPRAVNE dlouhe nazvy
 - vidim v DOS okne POUZE zkracene (napr. DIR vrati JEN nazev
OUT-2~!W)

... zatimco u exportovane EXT2 vidim :

 - vidim ve Woknech Pruzkumnikovi SPRAVNE dlouhe nazvy
 - vidim v DOS okne OBA nazvy (napr. DIR vrati jak "OUT-2~PA"
tak i "out-2000-12-15").

Na strane klienta IMHO chyba nebude - okynkove aplikace na klientovi
(32-bitove) si dokazi "dlouhy" nazev zjistit v obou pripadech.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s