Sitovka 3c905CX-TX

Vaclav Dvorak Vaclav.Dvorak na euromise.cz
Úterý Duben 17 13:35:07 CEST 2001

On 17 Apr 01, at 11:47, Lukas Fiala wrote:

> Dekuju. Ale. Jedna se o server, ktery se bude spravovat vzdalene.
> Pokud vypadne napajeni a pocitac rebootuje, tak tezko budu pouzivat
> DOSovsky programek. Potreboval bych ciste linuxove reseni.

Pokud nebudete vzdalene i prepojovat kabely, ;-) nemel byste to
potrebovat. Ta konfigurace se tim programkem zapise primo do
karty a ona si ji pamatuje, takze je to jednorazova zalezitost. Nikdy
jsem s tim nemel problem.

Vaclav Dvorak       (Vaclav.Dvorak na EuroMISE.cz)
EuroMISE centrum    (http://www.euromise.cz)