zvlastny header file ..

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Úterý Duben 17 13:55:40 CEST 2001

zdravim ..

nainstaloval som si balik kernel-headers-2.2.19-2mdk a pri pokuse kompilovat
sa mi zacal ozyvat kompilator, ze nieco nie je v poriadku s header files ..

tak som sa siel pozriet a skoro my vypadli oci, ked sa naniesto header file
na mna skeril awk kod ..

je to nejaka nova featura, alebo cim to je ?

kernel-headers-2.2.19-2mdk
	/usr/src/linux/include/linux/version.h
	( a aj dalsie )
gcc-2.95.2-12mdk

version.h zacina takto:

#!/bin/awk -f
BEGIN {
        nsects = 0
}
{
        ARCH = $1
        ARCHES[ARCH] = 1

a potom pokracuje nejakou black magic ..

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying
                                       Look At Your Young Man Dying