Announce RH 7.1

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Úterý Duben 17 14:38:16 CEST 2001

Jan Becvar schrieb in Nachricht <9bh9m2$map$1 na news.bohemia.net>...

>Nezda se Vam to, jako naprosto zbytecna prace? Proc nekdo plytva silu na
>komercni distribuci, ktera ani po nekolika letech nebyla schopna do sve
>distribuce zahrnout poradnou lokalizaci, to nechapu.

Ona je na svete distribucia, ktora je na tom nejako vyrazne lepsie?
Alebo vidite nejaky problem v tom, ze je komercna?

Mandrake vraj vyzera slubne, ale zatial nie je. CZ verzie RH boli
podla mojho nazoru doteraz tym najlepsim, co z hladiska podpory
cz a sk pouzivatela bolo k dispozicii - mate dojem, ze to je zbytocna
praca? Mate pocit, ze sa to RH podari bez vyraznej podpory z krajiny,
o ktorej lokalizaciu sa jedna? Ak mate nejaky lepsi napad, sem s nim.

Kym som mal cas sa lokalizaciou zaoberat podrobnejsie, dostat
patch do RH nebol problem (aj ked obcas daco zmrvili) a myslim,
ze pouzitelna cz/sk klavesnica je napr. v XFree do znacnej miery
vdaka RH.

Zdravi
--
                                                       Stano