MRTG ukazuje nesmysly

Dalibor Toman dtoman na fortech.cz
Úterý Duben 17 15:44:46 CEST 2001

> Ano, to vim. Bohuzel v grafu zadne rovne cary nejsou.
?!?
Jenze ja je tam vidim :-) Prave proto jsem se zminobal o moznem problemu s
maximem.

>Dokonce
> jsem tam jesta nastavil natvrdo AbsMax, a zadna zmena. MaxBytes tam je,

> ale je asi dobre, protoze v HTML je napsano, ze 28.8 Mbps je 28.8%
kapacity
> linky.

to je pravda.
Proc je teda ten graf plny rovnych car (prisaham, ja je na
http://www.linux.cz/stats/eth0.html vidim)?

* problem s pravidelnym spoustenim MRTG?

* Problem s pretekanim nejakych counteru (pretekle integery atd)? Jsou na
tech 2 pocitacich stejne verze MRTG? Nejsou videt v MRTG *.log a *.old
datovych filech nejake podezrele rozdily?

* problem s hodinama (to by bylo docela sileny)?

D. Toman