zvlastny header file ..

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Úterý Duben 17 15:51:55 CEST 2001

:>    From: "Jan ' Kozo ' Vajda" <jvajda na somi.sk>
:>    Date: Tue, 17 Apr 2001 13:55:40 +0200 (CEST)
:>
:> Zdravím,
:>
:>    > nainstaloval som si balik kernel-headers-2.2.19-2mdk a pri pokuse kompilovat
:>    > sa mi zacal ozyvat kompilator, ze nieco nie je v poriadku s header files ..
:>
:> a je ten soubor v této podobě i v RPMku? Nemáte jej změněný?

objavilo sa to hned po nainstalovani RPM-ka ..

a rpm -V kernel-headers-2.2.19-2mdk

sa nestazuje ..

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting