Solaris

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Pondělí Duben 16 22:01:56 CEST 2001

| Odesílatel: Jan ' Kozo ' Vajda <jvajda na somi.sk>
|
| :> Jinak samozrejme pocitejte s tim, ze nekde budete mit 0,5GB swap.
|
| naco tolko swapu ? mam 128MB a staci to bohate ..

Me to nutilo minimum nejakych 470 MB, tak jsem dal rovnou 512MB (Solaris 8,
ve vmware se 64MB pridelenou pameti na P-233MMX :-( a Linux RH7.0cz)

| ( SunOS rodney 5.6 Generic_105181-06 sun4m sparc SUNW,SPARCstation-5 )
|
| tak isto ako pri linuxe plati, ze si treba rozmysliet co na tom clovek
chce
| prevadzat a podla toho delit disk ..

Vam to dovolilo udelat home jinde? Me se pri instalaci nepovedlo dat jine
rozdeleni disku nez "/" na cely disk (minus swap, take musel byt na stejnem
disku)

Zdravi

             Jaroslav Lukesh, K-net
               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications
              Windows terminals, NC
         computer hardware and software
             note: Bill Gates to Hell!

PS. omlouvam se za velmi pozdni reakce, byl jsem docela marod - JL.