Announce RH 7.1

Jan Becvar jean na solnet.cz
Úterý Duben 17 15:57:28 CEST 2001

> Ona je na svete distribucia, ktora je na tom nejako vyrazne lepsie?
> Alebo vidite nejaky problem v tom, ze je komercna?

Asi pred dvema lety jsem si chtel nainstalovat debiana a shanel se po
ceskych balicich. Zadny z uzivatelu debianu nechapal o co mi jde:
"jaky zvlastni baliky pro cestinu?". At nainstalujete, co chcete, vetsinou to
na vas mluvi cesky, nebo rusky, nebo japonsky, nebo turecky - dle libosti,
holt  Linux nejsou windowsy (alespon u  inteligentnich distribuci - coz
RedHat neni :).

> Kym som mal cas sa lokalizaciou zaoberat podrobnejsie, dostat patch do
> RH nebol problem (aj ked obcas daco zmrvili) a myslim, ze pouzitelna
> cz/sk klavesnica je napr. v XFree do znacnej miery vdaka RH.

Az v nem bude normalne napriklad cstex, nebo cesky fonty tak mi reknete.
Do ty doby je pocestovani RedHatu zbytecna - nekonecna prace, a kazdyho
musi pobavit pouzitelnost RedHatu v Cechach az pul roku po vydani anglicke
verze.