Red Hat 7.1 - zkontrolujte si MD5 sum

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Úterý Duben 17 18:16:57 CEST 2001

Pavel Lisy wrote:
:
: >       Zdravim,
: >
: >       mel jsem tady par dotazu na to, jestli na ftp.linux.cz nejsou
: > chybne ISO obrazy CD s Red Hat Linuxem 7.1. Kontroloval jsem na serveru
: > a zkusil si pretahnout i na vedlejsi pocitac - vypada to, ze vse je v
: > poradku.
: > Nicmene: Pokud si stahujete ISO obrazy, stahnete si take soubor MD5SUM ze
: > stejneho adresare a pak prikazem "md5sum -c MD5SUM" zkontrolujte, jestli
: > mate vse stazeno dobre.
: >
: >       Pokud mate nekde chybu, nezoufejte. Server ftp.linux.cz je pristupny
: > i pres rsync. Takze spustte rsync a on vam pretahne jen rozdily oproti
: > vasi verzi.
: Slo by napsat alespon jeden konkretni priklad? Rsync ma tolik moznosti, ze
: nevim, kterou z nich mam pouzit.
:
	treba takhle:

$ rsync -avHS rsync://ftp.linux.cz/pub/linux/redhat/linux/7.1/en/iso/i386/seawolf-i386-disc1.iso ./seawolf-i386-disc1.iso

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/
\\ PGP: finger kas at aisa.fi.muni.cz   0D99A7FB206605D7 8B35FCDE05B18A5E //