MRTG ukazuje nesmysly (vyreseno)

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Úterý Duben 17 20:08:50 CEST 2001

On Tue, 17 Apr 2001, Jan Kasprzak wrote:

> 	Bingo! tohle muze byt ono - na tom serveru, co funguje, to je
> v crontabu */5, zatimco odysseus to ma */10 (v manualu psali, ze */10
> staci, ale pri tomhle provozu ten 32-bitovy counter pretece asi behem
> 343 sekund.

Plus dalsi problem, pri vysokem loadu zustane mrtg viset a nedostane se k
lizu vcas. Uz jsem videl i to, ze se spustilo dalsi drive nez starsi
dobehlo. Nove verze to resi tim, ze bezi jako demon a ne z crontabu. Sice
to nezlepsi podminky pro pravidelnost spousteni (ostatne cron od urciteho
loadu dalsi procesy snad ani nepousti), ale proces ma o nece lepsi
predstavu v jakem je stavu a snizi se tim rezie potreba pro mrtg. Bezim ho
jako demona asi mesic a zda se byt OK.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Nejztracenejsi den naseho zivota
je ten, kdy jsme se nezasmali.