Probs s db po upgr rpm

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Úterý Duben 17 17:39:15 CEST 2001

On Tue, 17 Apr 2001 jan.petrzilka na debis.cz wrote:

> Omlouvam se, ze posilam tento dotaz, ale jiz si nevim rady a zadne info jsem
> nenasel....
> Na RH6.2cz jsem instaloval rpm na 4.0, pote jsem rozbalil nejaky rpm a vse
> probehlo v poradku, ale pokud dam rpm -qa tak tam vypise jen ten jeden
> balik.

Skuste tento program - u RH6.2CZ je nějaká zrada z locales pro rpm:

#!/bin/bash
# Skript vytvořil pro ulehčení Petr Šobáň
# (c) 25.7.2000 S&S
#--------------------------------------------------------------------------

echo
echo "Program vygeneruje znovu databázi RPM"
echo "odstraní se tak chyba že nejsou vidět balíčky"
echo "nainstalované instalátorem RH6.2."
echo
echo "původní LANG="$LANG
echo "původní LC_ALL="$LC_ALL
echo "původní LANGUAGE="$LANGUAGE
echo "původní LINGUAS="$LINGUAS
echo

LANG=en_EN
LANGUAGE=en_EN
LC_ALL=en_EN
LINGUAS=en

echo "nastaveno LANG="$LANG
echo "nastaveno LC_ALL="$LC_ALL
echo "nastaveno LANGUAGE="$LANGUAGE
echo "nastaveno LINGUAS="$LINGUAS
echo
echo

if [ ! -x "/bin/rpm" ]
  then
    echo
    echo "Nemůžu najít program rpm"
    echo "Skontrolujte zda je v /bin/rpm ."
    echo "Nebo nemáte distribuci RedHat 6.2 CZ"
    echo
    exit 1
fi

echo Provadim

if /bin/rpm --rebuilddb
  then
    echo
    echo Hotovo.
    echo
    exit 0

  else
    echo
    echo "Z nějakého důvodu nahlásil program rpm chybu."
    echo "Jste přihlášen jako root ?"
    echo "Program rpm to potřebuje - spusťte program jako root !"
    echo "Nic jsem neudělal."
    echo
    exit 1
fi

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

---
Zkontrolován antivirovým programem moje oko v1.1 (c)2001.
Mail obsahuje virus: špatné oči.