up2date a registrace u RH

Středa Duben 18 00:38:47 CEST 2001

On Tue, 17 Apr 2001 trnkar1.ete na mail.cez.cz wrote:

> mám následující problémek - zaregistroval jsem se na RH abych mohl
> vyuzívat up2date.Po pádu disku jsem prisel o veskeré data.Nyní nemuzu
> pouzít nástroj up2date - skoncí s hláskou ze nelze pouzít anonyme.Na
> www.redhat.com se zaloguji bez problému.Musím se znovu zaregistrovat
> nebo lze data ze staré registrace dostat nejakým zpusobem na muj
> pocítac , aby bylo mozné nástroj up2date pouzívat?Dekuji.S pozdravem

Spustte si program rhn_register a znova se prihlaste. Pokud pouzijete uz
registrovane jmeno + heslo, tak dostanete novy klic pro svuj pocitac. Pak
bude up2date zase normalne fungovat.

Protoze to je novy nastroj, doporucuji ho upgradovat jako prvni (rucne,
bude to chtit jeste novy balicek python-xmlrpc, taktez z updatu).

Ten posledni umi updatovat i jadro a LILO (pokud to povolite, standardne
se preskakuje).

--
                        Milan Kerslager