zmena hesla administratora ve WinNT pomoci linux boot diskety

Martin Hassman Martin.Hassman na vscht.cz
Středa Duben 18 07:45:07 CEST 2001

> Zdravim,
> pred par mesici jsem zde cetl o linuxove bootovaci diskete, pomoci niz lze
> prepsat heslo administratora ve WinNT.

Jo, kdysi jsem ji zkusil. Po zavedeni linuxu staci v podstate postupovat podle instrukci.
Vlastni zmenu hesla jsem vsak nezkousel (NTFS je zatim
doporuceno jen pro cteni - a kdovi jak je tahle disketa jeste stara :-(

Martin Hassman

--
 _           __   __	Logaritme, logaritme,
| |___ __ _ / /_ _\ \		toho bohda nebude,
| / _ Y _` | |\ \ /| |		aby kral Cesky
|_\___|__, | |/_\_\| |		pomoreny do kapaliny
      |___/ \_\   /_/		vytlacil soucet ctvercu
					nad dvema odvesnami...