md5sum pro RH 7.1

Michal Žejdl zejdl na suas.cz
Středa Duben 18 08:10:38 CEST 2001

	Tak už to mám na plackách i na ftp. Všem děkuji za rady. Shrnuji:

- vše (5 - 6 iso), co jsem včera přes den tahal z ftp.linux.cz programem
wget (přes http proxy) mělo špatné součty
- když jsem jeden iso dotáhl na naši proxy (neumím rsync via http proxy)
a spustil na něj rsync, tak se dal do pořádku, ale rsync kvůli tomu
tahal přes 500 MB znovu
- večerní stahování v 20:00 programem wget zanechalo na našich discích
všechny (4) iso soubory se správnými kontrolními součty
--
Ing. Michal Žejdl			e-mail: zejdl na suas.cz
Sokolovská uhelná, a.s.			tel.: +420 168 64-5418