Announce RH 7.1

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Středa Duben 18 09:32:53 CEST 2001

On Wed, Apr 18, 2001 at 07:21:09AM +0200, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	A muzete mi rici jediny relevantni duvod, proc by CsTeX nemohl
> 	fungovat s nejnovejsi verzi Red Hat distribuce?

Presne tak, kdyz vysla RH70(us), tak jsem na ni pouzival cstex z
RH6.2cz bez problemu (bez rekompilace) do te doby, nez vysla RH70cz.
Momentalne mam 14 dni stary RH Rawhide(us) a chodi na tom bez problemu
cstex z RH70 (a i balicky czech-adaptation a jine).

Takze na RH7.1(us) jiste pobezi cstex z RH7.0cz bez problemu. (A neni
uz nahodou cs*tex uz i soucasti distribuce oficialniho TeXu? Kdysi
jsem zaslechl, ze v "pristich" verzich bude, tak si nejsem jist ...)

Preji hezky de

--
   Martin Mačok
  underground.cz