Announce RH 7.1

Středa Duben 18 13:20:53 CEST 2001

On Wed, 18 Apr 2001, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	A muzete mi rici jediny relevantni duvod, proc by CsTeX nemohl fungovat
> s nejnovejsi verzi Red Hat distribuce?

V RH se pouziva tetex a ja nevim, jak do nej zaclenit ceske veci. Do
TeTeXu, ktery je v RH CZ je prebiran modifikovany balicek (konkretne z
Nemecka - ftp://ftp.rrzn.uni-hannover.de/pub/local/misc/teTeX-beta/) a ten
pak cestinu umi.

Jediny problem je tedy v tom, ze netusim, jak v originalni verzi teTeXu
rozchodit cestinu. Nejsem bohuzel TeXovy odbornik a tak chodim cestou
nejmensiho odporu (tj. po dennim experimentovani jsem pro 7.0 zase pouzil
ten nemecky balicek).

V US RH se pouziva teTeX z ftp.dante.de.

Pokud mi nekdo poradi, tak to bude jinak. Ale tohle je zatim podle meho
nejjednodussi reseni (i kdyz pracne).

--
                        Milan Kerslager