zmena hesla administratora ve WinNT pomoci linux boot diskety

Petr Balas petr-news na petrbalas.cz
Středa Duben 18 11:06:51 CEST 2001

In article <200104180545.f3I5jnD31155 na ns.vscht.cz>, "Martin Hassman"
<Martin.Hassman na vscht.cz> wrote:

> Jo, kdysi jsem ji zkusil. Po zavedeni linuxu staci v podstate postupovat
> podle instrukci. Vlastni zmenu hesla jsem vsak nezkousel (NTFS je zatim
> doporuceno jen pro cteni - a kdovi jak je tahle disketa jeste stara :-(

Pokud to chapu dobre, tak problemy se zapisem na NTFS jsou pri
prodluzovani souboru a vytvareni novych. Zde by melo stacit prepsat
existujici soubor a to je vyrazne mensi riziko.

Petr Balas (petr at balas dot cz)