problem s antialisingem...XFree86 4.0.3 a qt 2.3.0

Pavel Arnost arnost na pueblo.cz
Středa Duben 18 12:10:24 CEST 2001

Dne út 17. duben 2001 09:22 jste napsal(a):
> Jestli mate HW, ktery to podporuje v ovladacich -prikaz xpydinfo musi
> vyhodit RENDER, pak uz jenom v KDE kontrol panelu vybetre Vzhled a chovani
> -> Styl a tam zaskrtnete Pouzivat antialiasing pro fonty a ikony. Po

hmmm :) zadny xpydinfo jsem na disku nenasel

a to musim mit KDE2.1.1? mam KDE2.1...myslel jsem, ze zalezi na knihovne qt,
ne na KDE...nechce se mi stahovat 30 MB kvuli checkboxu v Nastaveni...

v Xftconfig mam spravne cesty, ale zadny aa se nekona...kde se Vam projevuje?
krome KDE/Qt aplikaci?

a proc pouzivate kterm? :) to je neco tresneho :)  pouzivam bud konsole nebo
rxvt...

s pozdravem...

Pavel Arnost - arnost na pueblo.cz
http://arnost.n.cz ICQ 30982141