cim prehrat nove MOV soubory?

Stepan Roh stepan na srnet.cz
Středa Duben 18 12:50:48 CEST 2001

On Wed, 18 Apr 2001, Pavel Arnost wrote:

> cim prehravate videa ve formatu Apple Quicktime? jeste se mi nepodarilo
> prehrat nove trailary v tomto formatu (napriklad na cover cd casopisu
> internet)

Maji zrejme kodek od Sorensen Video, ktery je pouze pro QuickTime a neni
volne k pouziti. A jelikoz QuickTime je pouze pro Mac a Win, tak si v
Linuxu neskrtnete. SV tvrdi, ze maji s Apple jakousi licenci, ze to jinde
nez v QuickTime byt nesmi a Applu jsou Linuxari ukradeni (alespon v tomto
pripade).

Pro vice informaci zabrzoudejte na stranky programu xanim (adresu ted
nevim), nekde ve FAQ nebo tam nekde je o tom vic.

S pozdravem,

Stepan Roh