md5sum pro RH 7.1

Peter Maruniak maruniak na uakom.sk
Středa Duben 18 12:35:18 CEST 2001

Tibor Pittich <Tibor.Pittich na phuture.sk> wrote:

> hm, to je zaujimave.. na slovenskom mirrore ftp.redhat.sk je to podobne..
> stahoval som odtial iso image (v binarnom rezime) a tiez som dostal nakoniec
> ine md5sumy ako su uvedene v subore MD5SUM.. a ked si spomeniete, presne rovnaky
> problem bol aj minule, ked tiez pri niektorom iso image nesedel checksum..
> zatial sa mi bohuzial administrator daneho ftp servera neozval, takze neviem ci
> nesedia aj md5sumy uz na samotnom mirrore.. teraz som este skusal stahovat
> wget-om, ale vysledok rovnaky zly iso image so "zlym" md5sum-om..

> [...]

Do vcerajska boli zle uz na samotnom mirrore, bolo to stahovane rsyncom,
resync to opravil. Tu su rozdiely medzi starymi a novymi *.iso subormi:

seawolf-docs-en.iso
338154327 267 367

seawolf-i386-SRPMS.iso
273900375   1 101

seawolf-i386-disc1.iso
55804759  53 153
129598295 262 362

seawolf-i386-disc2.iso
45466455 216 316
209699671 200 300

seawolf-i386-powertools.iso
38355799 217 317
427832151  70 170
580268887  61 161

Rozdiely su teda minimalne, dokonca je v nich urcita pravidelnost
(rozdiel je vzdy 0100, 0x40, 64, 1000000). Cim to je sposobene?
Zlou RAM?

Peter