problem s antialisingem...XFree86 4.0.3 a qt 2.3.0

Pavel Arnost arnost na pueblo.cz
Středa Duben 18 14:02:02 CEST 2001

Dne st 18. duben 2001 12:43 jste napsal(a):
> Nekdy mi mozek predbehne prsty... nebo spis naopak :-)

tak RENDER tam mam, stejne jako v LOGu XFree86

> Jenom u QT aplikaci :-)

me se to neprojevuje ani tam...jeste neco co byste mi mohl poradit? tedy
krome kladiva :-)

promennou QT_XFT mam na true/1

nemuze byt problem v knihovne freetype? jakou verzi vyzaduje X antialising?

muzete mi poslat Vase X konfiguracni soubory? jestli jsem neopomnel neco
zcela samozrejmeho :)

> S konsole je to stejne. Taky QT aplikace :-(

ale vzdyt v KDE je pro konsole font ktery vypada jako pod textovou konsoli,
tam si antialising ani neumim predstavit ;-)

s pozdravem...

Pavel Arnost - arnost na pueblo.cz
http://arnost.n.cz ICQ 30982141