problem s antialisingem...XFree86 4.0.3 a qt 2.3.0

Michal Krause michal na krause.cz
Středa Duben 18 15:05:48 CEST 2001

On 18/04/2001, Pavel Arnost wrote:

> MS TTF fonty mam, z win98 - ale ty nejsou unicode...nevite kde bych
> nejake MS TTF unicode fonty sehnal? pripadne nemuzete mi takovy
> poslat? jeden, na ukazku...treba Times New Roman...

Fonty z Win98 AFAIK unicodove jsou. Alespon ty zakladni. Jinak jista
sada fontu od M$ je volne siritelna, viz
http://www.microsoft.com/typography/fontpack/default.htm, pripadne
http://www.rpmfind.net/linux/rpm2html/search.php?query=webfonts

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vseci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka