problem s antialisingem...XFree86 4.0.3 a qt 2.3.0

Libor Nenadál xnenadal na fi.muni.cz
Středa Duben 18 14:49:18 CEST 2001

ja jsem hlavne postupoval podle clanku na
http://www.linuxplanet.com/linuxplanet/tutorials/3093/3/
je tam ale dost veci navic, takze muj postup byl nasledujici:
 - nainstaloval jsem binarni distribuci XFree86-4.0.3 a rozchodil ji :o)
 - v /etc/X11/XF86Config jsem pridal radky s Load "type1" a Load
"freetype", pak jsem tam dodelal radky s fonty - je to tam dobre popsano,
drzel bych se toho
 - stahnul jsem si qt-2.3.0-0.1.src.rpm, nainstaloval a v
/usr/src/redhat/SPECS jsem vyeditoval qt.spec - do radku s ./configure to
chce pripsat to -xft, pak jsem to zkompiloval (rpm -bb qt.spec) a
nainstaloval vytvorene binarky.
 - do /etc/X11/xinit/xinitrc jsem na zacatek pripsal QT_XFT=true a
export QT_XFT
 - v KDE2.1 mi nicmene stale zadna volba AntiAliasingu nevyskocila, proto
bylo potreba v ~/.kde/share/config/kcmdisplayrc dopsat radky
[KDE]
AntiAliasing=true

a to je snad vse
--