poweroff & SMP stroje

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Středa Duben 18 17:39:34 CEST 2001

elzm to vratil, stan to nejde 2x...

Stanislav Meduna pise:

> Ja mam Abit BP6 a obvykle sa vypne, cca v jednom pripade z piatich
> az desiatich ale nie a v takom stave nejde vypnut ani vypinacom.
> Treba reset a ked si osaha hw, potom uz ide. Je to domaca masina,
> takze ma to az tak netrapi a po presnejsom ohraniceni som nepatral...

Sice nemam SMP a ani to neni ATX, ale u stroju na UPS to resim tak, ze se
mi vypina
UPS, popripade si stroje poslou hlasku o tom, ze se jde spat :-)
Doma (bez UPS, zato s ATX zdrojem) se mi obcas stane, ze se LinuxBox
nevypne a maji to
obcas na vine zaveden moduly od ATI TV Wonder, takze je potreba je
rmmodnout pred
shutdownem. Nekdy ale nepomuze ani to, pak je potreba vypnuti vypinacem a
po startu je
vse ok. mam vyzkouseno, ze pokud je stroj takto ,,kousnuty'', tak jej
nevypnu ani z
boot manageru, ktery ma v nabidce poweroff (smartboot).
--
s pozdravem

Petr Vanek
Vanous Petr Vanek  mailto:vanous na penguin.cz
http://www.penguin.cz/~vanous
Debian GNU Linux
Aktualne(18.4.2001): Shanim koprocesor pro 386, musi byt typ TL - do
ramecku. Diky za
jakekoliv info.