Announce RH 7.1

Marcel Kolaja xkolaja na aurora.fi.muni.cz
Středa Duben 18 18:34:35 CEST 2001

On Wed, Apr 18, 2001 at 03:12:22PM +0200, Stanislav Meduna wrote:

> Priklad 1: obycajny vim - aby fungoval s mrtvymi klavesmi, treba ho
> skompilovat s urcitymi flagmi. Nasledkom je nutnost zadavat fontset
> namiesto fontu. Pokial by takyto vim zaradili do distribucie, spusta
> ludi bude musiet po upgrade nieco zmenit.
>
> Pokial ide o riesenie priamo vo vim, je zase ten problem, ze sice
> ja som to schopny rozchodit v nasom prostredi, ale nemam
> najmensiu predstavu, co potrebuju Cinania alebo Japonci...

Já se v tom sice nevyznám, ale proč, když si nainstaluji vim v Debianu, mi
vim s mrtvými klávesami funguje?

> Takze vzdy budu veci, kde ma lokalna verzia distribucie zmysel.

Určitě má smysl lokalizovat, to bezpochyby. Ale IMHO je lepší protlačit ty
konkrétní lokální mutace balíků přímo do té oficiální distribuce a
nevytvářet distribuci vlastní.

>                                                    Stano

S pozdravem

Marcel Kolaja                     http://www.fi.muni.cz/~xkolaja/
NLPlab FI MU                               http://nlp.fi.muni.cz/
              "There's something stronger than me,
              there's something I don't wanna see."
                          Faith No More
*          Petition For A Software Patent Free Europe           *
*                http://petition.eurolinux.org/                 *