jak zjistit na kolika MHz mi jede FSB a pameti

Středa Duben 18 19:59:40 CEST 2001

Dan Ohnesorg napsal:
> [...]

jak sis to v BIOSu nastavil, tak to mas, ne?

> V balicku lm_sensors je ctecka, ktera vypise obsah romky kazdeho dimmu.

ale to ti stejne IMHO nerekne FSB.

> Instalace ale predpoklada patchovani jadra.

fakt? me to staci pouze prelozit i2c a lm_sensors a je to v pohode

				Petr Cech
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz

<_Anarchy_> telsa: rommable debian will be potato chips