samba: browse & workgroups

Dusan Lampart dusan.lampart na lbox.cz
Středa Duben 18 19:25:15 CEST 2001

Problem: mam 2 site, kazda ma jeden samba server s nastavenym domanim
masterem a kazda ma svou workgrupu. Jeden z techto dvou serveru
poskytuje sluzby WINS a vsichni klienti maji tento jediny WINS server
nastaveny, tak aby se vsichni videli.

Vse funguje jak ma az na jednu vec:
obcas se nekdo pripoji s notebookem, kde nastavenu nejakou svoji skupinu
No a mi vadi, ze kdyz dam potom prochazet okolni pocitace, tak tam mam
neexistujici skupiny, ktere tam zbyly prave po takovych docasnych
pripojenich.

Zahadou mi je, ze ani po nekolika dnech tyto "prazdne" skupiny nezmizi.
Pro klientske PC je doba obeveni do 15 minut a doba pro zmizeni (po
odpojeni) 30 minut.
To funguje spolehlive. Ale co ty skupiny ? Existuje nejaky automaticky
nechanismus jejich mizeni ?

Dusan Lampart