PCI a ISA modemy

Ing. Július Fedáš fedas na inMail.sk
Středa Duben 18 21:50:39 CEST 2001

Vazeny,

   chcel by som poprosit o radu ci ma niekto prakticke skusenosti s
   pouzivanim PCI alebo ISA modemami. Vedel by mi niekto poradit aky
   PCI a ISA modem s podporou V90 a 56 kb/s bezproblemov rozbeham v
   roznych distribuciach a na kerneloch 2.2.X a vyssie ? Keby som
   mohol poprosit o aku znacku ide a typ popripade cenu. Doteraz mam
   winmodem s chipsetom Rockwell a podarilo sa mi ho ako tak rozbehat
   pod jadrom 2.2.14. Ovladac zo stranok Olitecu. Ale po upgrade na
   jadro 2.4.2 modem uz viac neprehovoril. Musel som vratit jadro
   2.2.14. Mam pocit, ze ovladac pod jadro 2.4.X asi tak skoro nebude
   ak vobec bude. Hoci viem, ze bezproblemove su externe modemi
   potrebujem interny (cena).

   Dakujem.

--
S pozdravom,
 Ing. Julius Fedas                       mailto:fedas na inMail.sk

  @InMail.sk - Vas postovny server - www.InMail.sk
  sponzor www.SlovakNET.sk - profesionalny webhosting