pam_ldap

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Středa Duben 18 22:39:46 CEST 2001

Michal Rysavy <mrysavy na trask.cz> writes:

> [...]
> 	services:   files
> 	netgroup:   nisplus
> 	publickey:  nisplus
> 	automount:  files nisplus
> 	aliases:    files nisplus
>

> ldap.conf:
>
> 	host 125.1.1.40
> 	base dc=sf,dc=trask,dc=cz
> 	ldap_version 3
> 	rootbinddn cn=admin,dc=sf,dc=trask,dc=cz
> 	pam_password clear
> 	nss_base_passwd	ou=users,dc=sf,dc=trask,dc=cz?one
> 	nss_base_shadow	ou=users,dc=sf,dc=trask,dc=cz?one
> 	nss_base_group 	ou=users,dc=sf,dc=trask,dc=cz?one

Ty posledni ctyri radky jsem nejak v manualovych strankach
nenasel (navic konfiguracni soubor se jmenuje
/etc/libnss-ldap.conf). Pouzivate modul od PADL software?

Celkem ty zaznamy ani nedavaji smysl. loginshell se bude hledat podle
uid v podstromu definovanem pomoci base.

Co rika debug na LDAP serveru? Na co se nss-ldap pta (v debugu na LDAP
serveru)?
Jak vypadaji zaznamy v LDAP serveru? Maji atribut loginshell? Obsahuji
objekt posixAccount a account ?

Jakym zpusobem jste dostal uzivatele do LDAP?

Brno, Czech Republic