Vice mountu do jednoho adresare? (Re: Instalace pres FTP?)

Tomáš Vondra vondra na tesmail.cz
Středa Duben 18 23:26:31 CEST 2001

> Chapu, ze je to stejne diskutabilni jako hardlink na adresar, ale urcitym
> zpusobem by to snad implementovat slo, ne? Mi osobne by stacilo, kdyby to
> bylo treba i read-only.

No zapisovat do toho urcite nepujde. To je snad zrejme - jak by asi tak
Linux vedel na kterou z primountovanych partisen to chcete zapsat? Ale
jestli z toho pujde cist (tj. namountovat to alespon jako read-only), to
skutecne nevim. Muzete to zkusit, ale docela by mne zajimalo k cemu to
potrebujete (a jake vyhody to ma oproti namountovani do ruznych
podadresaru).

Tomas