Vice mountu do jednoho adresare? (Re: Instalace pres FTP?)

Vaclav Stepan w na linux.fjfi.cvut.cz
Čtvrtek Duben 19 02:12:57 CEST 2001

On Wed, Apr 18, 2001 at 10:45:59PM +0200, David Trcka wrote:

> A kdyz uz se to tady probira, existuje moznost primountovat dva
> filesystemy do jednoho adresare? Dejme tomu neco jako
> mount /dev/neco1 /nekam
> mount /dev/neco2 /nekam
> pricemz by se dalo zarucit, ze neco1 a neco2 jsou filesystemy, jejichz
> mnoziny souboru jsou disjunktni.
> Jedine co jsem zjistil, ze jde jeden filesystem primountovat vicekrat, ale
> to neni presne ono.
> Chapu, ze je to stejne diskutabilni jako hardlink na adresar, ale urcitym
> zpusobem by to snad implementovat slo, ne? Mi osobne by stacilo, kdyby to
> [...]

Pouzit na tom stroji OpenBSD? (Umoznuje vicenasobne premountovani ---
tusim posledni primountovany prebiji predchozi.)

Pekny den
--
Vaclav Stepan
w na linux.fjfi.cvut.cz