Pocet partisen (was:Re: boot z winNT bootmanagera)

Zdenek Drvota drvota-l na zds.cz
Středa Duben 18 17:16:52 CEST 2001

Ahoj
### Tomas Valousek napsal dne 18 Apr 01, v 15:59 :
> extended.
> omezeni
> velikosti
> Citace z PC velky pruvodce hardware - GRADA, strana 485:
> <citace>
> .... Dale rozdelime rozsirenou oblast DOSu na "logicke" jednotky.
> Muzete jich
> mit libovolny pocet s libovolnymi velikostmi.
> </citace>
...hmmm...
Uz jsem cetl v ruznych knihach tolik nebetycnych blbosti :-)
Ne vsemu, co je kde napsano, se da verit.
Kdyz to beru doslova, tak na 1GB extended part. si tedy
klidne muzu vytvorit 19 oddilu, kazdy po 10GB. Nebo to snad
neni pravda, kdyz to tam je napsano? ;-)

       Ing. Zdenek Drvota e-mail: drvota na zds.cz
       director
       ZDS, spol. s r.o.
       Hronovicka 708       tel:+420-40-6613756
530 02 Pardubice            fax:+420-40-6613756
Czech Republic                http://www.zds.cz
                            e-mail: info na zds.cz
Pripojte se k hledani mimozemskych civilizaci:
SETI na Home    http://setiathome.ssl.berkeley.edu
Darek, ktery nezklame? CeDecko od nas!
http://www.zds.cz/cdrom/cdrom.asp?sender=mail