FW: RE: Announce RH 7.1

Petr Kolar Petr.Kolar na vslib.cz
Čtvrtek Duben 19 08:26:41 CEST 2001

"Mojmir Motycka" <mm na worldmail.cz> wrote:
> Nezlobte se na mne, ale stejne nechapu,proc musi pouzivat typicke
> terminalove programy knihovny, ktere jsou soucasti distribucnich balicku X
> Window. To je jako by jste insataloval DOS a k tomu bylo nutne nainstalovat
> vsechny DLL z Win95 aby vam fungovaly standardni programy.
> Vim jak je slozite udelat distribuci cehokoliv, ale tahle provazanost je
> trosku prehnana.

Pokud se nemylim, tak puvodne byla rec o editoru vim. Skutecne i jeho
verze pro prikazovy radek se hrabe v X (aspon ta, ktera je treba v RH 6.2).
Pokud si otevrete pomoci `ssh -f stroj xterm' okno na jinem stroji, v nem
udelate su a pak chcete spustit vi, tak ho bud vubec nespustite, nebo si
bude aspon stezovat, ze nemate prava psat na displej.

Mozna je to chyba a v normalnim vim to nema co pohledavat (muze to souviset
s Xovymi verzemi vim), mozna je to z nejakeho duvodu potreba i v normalnim
vim (k tomu by ale musel byt hodne dobry duvod - neco s mysi nebo multibyte
znaky). Kazdopadne zakladni program, jakym vim urcite je (no, samozrejme
pro 10MB distribuci, by to byl spis hodne osekany vi, ale kdo by ho chtel
pouzivat), by nemel byt program zavisly na necem tak velkem jako jsou X.

Pokud mate cas, zkuste se podivat do zdrojaku, v cem je problem, a napsat
bug report...

                                                         S pozdravem
--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229