Announce RH 7.1

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Čtvrtek Duben 19 08:37:19 CEST 2001

Martin Mačok schrieb in Nachricht <20010418185552.A3214 na sarah.kolej.mff.cuni.cz>...

>Me ale vim v RH(us) verzich taky s mrtvymi klavesami funguje ...

Co nechodi je konkretne gvim (ok, mohol som sa vyjadrit presnejsie)
a pre 7.0us som rozhodne musel pridavat do .spec suboru
--enable-fontset --enable-xim. Ak to niekomu na stock 7.0us
chodi pri pouziti xkb a bez nejakych hackov typu libi18n,
rad by som o tom vedel. 7.1 som zatial neskusal (ani bety).

Zdravi
--
                                                    Stano