Vstup ceskych znaku - bylo RE: Announce RH 7.1

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Čtvrtek Duben 19 09:59:01 CEST 2001

> Co nechodi je konkretne gvim (ok, mohol som sa vyjadrit presnejsie)
> a pre 7.0us som rozhodne musel pridavat do .spec suboru
> --enable-fontset --enable-xim. Ak to niekomu na stock 7.0us
> chodi pri pouziti xkb a bez nejakych hackov typu libi18n,
> rad by som o tom vedel. 7.1 som zatial neskusal (ani bety).
>
> Zdravi
> --
>                                                     Stano

Jak jsem stacil postrehnout, podobne se chova pod RH7.0 (CZ) i editor TED.
Vstup ceskych znaku a tedy i mrtva klavesa nefunguje, resp. pod kurorem se
po stisku klavesy neukaze nic. Odzkouseno se verzi TED 2.10.x. LibI18N jsem
zatim nezkousel a nejsem si jisty, zda vstupu ceskych znaku pomuze. Do verze
RH6.2 zadne podobne potize s TEDem nebyly.

	S pozdravem